2BseenStudio Kft.
Általános Szerződési Feltételek
(ÁSZF)

Hatályos: 2024.10.22.

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF") tartalmazzák a 2BseenStudio Kft. (a továbbiakban: „Szolgáltató" vagy „Eladó") és Ügyfelei (a továbbiakban: „Megrendelő" vagy „Ügyfél") között létrejövő szolgáltatások igénybevételének feltételeit, különös tekintettel a digitális marketingre, PPC kampánykezelésre (Google Ads, Meta/Facebook), valamint egyéb, jelen ÁSZF-ben részletezett online hirdetéskezelési megoldásokra.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető, letölthető és kinyomtatható a Szolgáltató hivatalos weboldalán:

www.2bseenstudio.hu

Kérjük, hogy szolgáltatásunk megrendelése vagy igénybevétele előtt figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et! A megrendelés során, illetve a szolgáltatás kifizetésével Ön kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen dokumentum tartalmát.

Amennyiben kérdése van az ÁSZF-fel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, az alábbi elérhetőségeken fordulhat hozzánk:

Cégnév: 2BseenStudio Kft.

Székhely: 1182 Budapest, Halomegyházi utca 20b, b. épület

Adószám: 27535529-2-43

EU adószám: HU27535529

Cégjegyzékszám: 01-09-393636

Képviselő: Petlyánszki Bence

Weboldal: www.2bseenstudio.hu

E-mail: bence@2bseenstudio.hu

Telefonszám: +36 30 350 3119

2. A Szerződés létrejötte és az ÁSZF elfogadása

1. Szerződéskötés Stripe-fizetéssel

A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés (továbbiakban: „Szerződés") a jelen ÁSZF alapján jön létre, ha a Megrendelő kifizeti a Szolgáltató által megküldött Stripe-linken szereplő összeget. A Stripe-fizetés teljesítése a Szolgáltatás megrendelésének és az ÁSZF elfogadásának minősül.

2. Egyedi megállapodások

Abban az esetben, ha a Megrendelőnek egyedi kérései vannak (például speciális kreatívok vagy kampány-megoldások), a Felek azt külön, írásban rögzíthetik. Alapesetben a Szolgáltató fix díjú csomagokat kínál, melyek a hirdetések kezelésére, szükség esetén landing page készítésre és üzemeltetésre vonatkoznak.

3. Csomagok és árak

A Szolgáltató standard, előre meghatározott csomagokban kínálja szolgáltatásait, fix havidíjjal és meghatározott hirdetési költségkeret-sávokkal. Ezeket a csomagárakat a Szolgáltató weboldalán vagy egyéb online felületén (például a hirdetési kampány oldalán) teszi közzé.

  • Ha a Megrendelő túllépi az adott csomaghoz tartozó hirdetési összeg felső korlátját, a következő – magasabb – csomag díja lép érvénybe, időarányosan. Ebben az esetben a Szolgáltató előzetesen (írásban vagy szóban) értesíti a Megrendelőt.
  • A legnagyobb csomag esetén a Megrendelő havi alapdíjat fizet a hónap elején, majd a 12%-os menedzsment díja ténylegesen elköltött hirdetési összeg alapján, a hónap végén kerül felszámításra (Stripe-terheléssel).

3. Szolgáltatások

1. Online hirdetéskezelés

  • Google Ads és Meta (Facebook/Instagram) Ads kampányok létrehozása, optimalizálása, karbantartása.
  • Heti vagy kétheti kreatívfrissítés: kampányonként jellemzően 3 új kreatív készül.
  • A kiválasztott csomag tartalmazza a megadott számú kampányt (pl. alapcsomagban 1 kampány, magasabb csomagokban több).

2. Landing Page

  • Amennyiben szükséges, a Szolgáltató saját rendszerén belül landing page-et készít, amely kizárólag marketingcélokat szolgál és a hirdetési kampányhoz kapcsolódik.
  • A landing page elkészítését és üzemeltetését a kiválasztott csomag havidíja tartalmazza, nincs külön üzemeltetési vagy karbantartási díj.
  • A landing page, annak forráskódja, designja, és minden kapcsolódó szerzői joga a Szolgáltató tulajdonában marad. A rendszer a Szolgáltató saját fejlesztésében és infrastruktúráján fut, így a landing page nem kerül átadásra a Megrendelőnek, és nem is adható tovább harmadik félnek.

3. Weboldal-módosítás (ha szükséges)

  • A Szolgáltató a Megrendelő saját weboldalán, minimális mértékben (pl. konverziós kódok elhelyezése) hajt végre módosításokat, amennyiben ez a hirdetéskezeléshez elengedhetetlen.
  • Nagyobb volumenű fejlesztések, designmódosítások csak külön megállapodás esetén történnek.

4. Felelősség az ügyfél által biztosított adatokért és beállításokért

A Szolgáltató az általa végzett hirdetéskezelést az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott információk és beállítások alapján végzi. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni az Ügyfél adatainak pontosságát, teljességét vagy a jogi megfelelőséget (pl. GDPR, adatvédelmi nyilatkozatok). Az esetleges hiányosságokból eredő károkért kizárólag az Ügyfél felel.

5. A szolgáltatás költségeinek visszatérítésének kizárása hibás ügyfélbeállítás esetén

Amennyiben a kampányok eredménytelensége, büntetése vagy egyéb problémája az Ügyfél hibájából, hiányzó információk, helytelen beállítások vagy jogi követelmények be nem tartása miatt merül fel, a Szolgáltató nem kötelezhető sem a havidíj, sem az elköltött hirdetési költségek visszatérítésére.

4. Fizetés és számlázás

1. Fizetési mód: kizárólag Stripe

  • A Megrendelő a havidíjat (vagy a csomagban meghatározott szolgáltatási díjat) kizárólag a Stripe online fizetési rendszerén belüli ismétlődő (recurring) kártyás terheléssel tudja kiegyenlíteni.
  • A havidíj mindig a következő szolgáltatási ciklusra vonatkozik, tehát a Megrendelő előre fizet.

2. Automatikus terhelés, lemondás

  • A kártyaadatok a Stripe rendszerébe kerülnek, a Szolgáltató nem fér hozzá a Megrendelő teljes kártyaadataihoz.
  • A Megrendelő minden hónapban értesítést kap a következő terhelésről, még a tényleges levonás előtt.
  • Ha a Megrendelő nem kívánja folytatni a szolgáltatást, úgy a következő havi terhelés előtt kell lemondania(az automatikus terhelést lemondhatja, illetve ezt jelezheti a Szolgáltató felé e-mailben).
  • A már megkezdett (kifizetett) hónapra nincs visszatérítés, az adott időszakra a szolgáltatás fennmarad.

3. Nem teljesítés

  • Ha a Megrendelő a fizetési ciklus elején esedékes havidíjat nem fizeti meg (pl. a Stripe-terhelés sikertelen), a szolgáltatás automatikusan leáll, és nem folytatódik mindaddig, amíg a Megrendelő a következő (vagy elmaradt) díjat ki nem egyenlíti.
  • Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy azonnali hatállyal felfüggessze vagy megszüntesse a kampányokat és a hozzájuk tartozó landing page-eket.

5. A szerződés megszűnése, felmondás

1. Havidíjas előfizetés jellege

  • A Szerződés határozatlan időre jön létre, a csomagok havi ciklussal működnek (előfizetés).
  • A Megrendelőnek minden hónap előtt lehetősége van dönteni arról, hogy kívánja-e folytatni a szolgáltatást.
  • Ha lemondja a szolgáltatást, a következő havi díj már nem kerül levonásra, a Szerződés így automatikusan megszűnik a következő ciklus kezdete előtt.

2. Nincs közös megegyezéses vagy 30 napos felmondás

  • A Szolgáltató a fix, előre fizetett havi rendszer miatt nem biztosít a már megkezdett, kifizetett hónap közbeni felmondást vagy pénzvisszatérítést.
  • A Megrendelő bármikor lemondhatja a következő havi terhelést, így a szolgáltatás a már kifizetett hónap végén megszűnik.

6. Teljesítés menete, kampánykészítés

1. Bizalom és koncepció

  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a hirdetési kreatívokat, szövegeket, kampánystruktúrát szakmai megítélése szerint alakítsa ki.
  • Nincsen előzetesen meghatározott „revíziós körök" száma, de a Megrendelő bármikor kérhet módosítást. A Szolgáltató szakmai véleményét ismerteti, és igyekszik megegyezésre jutni.
  • Amennyiben a Megrendelő teljesen eltérő koncepciót (nagyobb szerkezetváltást) kér, úgy a Szolgáltató többletköltséget számíthat fel, vagy új konstrukciót ajánl fel.

2. Meta (Facebook/Instagram) hirdetések és kreatívteszt

  • A Szolgáltató vállalja, hogy a Meta rendszerekben jellemzően heti vagy kétheti rendszerességgel 3 új kreatívotkészít kampányonként, melyeket A/B tesztekkel optimalizál.
  • A csomag méretétől függően több kampány is futhat, de az alapcsomag csak 1 kampányt tartalmaz.

3. Közreműködés

  • A Megrendelő köteles a Szolgáltatóval együttműködni, a szükséges információkat (cégbemutató, termékleírás, képi anyagok stb.) időben a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani.
  • A kampányok eredményessége nagyban függ a Megrendelő által biztosított termék-/szolgáltatás-információk minőségétől, az ajánlat piacképességétől és a hirdetési büdzsétől.

7. Szellemi tulajdonjogok

1. Landing page tulajdonjog

  • A Szolgáltató által készített landing page, annak minden komponense és forráskódja a Szolgáltató tulajdonában marad.
  • A Megrendelő a landing page-et a szolgáltatási időszak alatt használhatja, de ahhoz önálló hozzáférést vagy tulajdonjogot nem szerez. A rendszer a Szolgáltató saját szerverein, fejlesztésében fut.

2. Hirdetések, kreatívok

  • A kampányok során létrehozott hirdetés-szövegek, képi anyagok, videók és egyéb kreatívok szerzői joga – eltérő, írásbeli megállapodás hiányában – a Szolgáltatót illeti, felhasználásuk kizárólag a szerződéses keretben engedélyezett.

8. Felelősség, szavatosság

1. Szolgáltatás minősége

  • A Szolgáltató a munkáját a szakma általánosan elvárható gondosságával végzi, de nem vállal konkrét garanciát a hirdetések konverziós arányára vagy megtérülési mutatóira, mert azokat számos külső tényező is befolyásolja.

2. Következményes károk kizárása

  • A Szolgáltató kizárja a felelősséget a Megrendelő esetleges elmaradt hasznáért és minden közvetett vagy következményes kárért.

3. Jogszabályi keretek

  • A jelen ÁSZF-ben és a Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.

4. Felelősség kizárása az ügyfél által nem teljesített kötelezettségek esetén

A Szolgáltató nem vonható felelősségre az Ügyfelet érő károkért, ha azok az Ügyfél hibájából, a szükséges információk, adatok, beállítások vagy jogszabályi megfelelőség (például adatvédelmi követelmények, GDPR, süti-beállítások) hiányosságából adódnak. Az Ügyfél köteles minden szükséges előfeltételt biztosítani, amely a kampányok megfelelő működéséhez és a jogszabályi megfeleléshez szükséges.

9. Panaszkezelés, jogérvényesítés

1. Panasz bejelentése

  • A Megrendelő a szolgáltatással kapcsolatos bármely panaszát a Szolgáltató fenti e-mail címén vagy postacímén nyújthatja be. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja.

2. Békéltető testület, bíróság

  • Amennyiben a panaszkezelés nem vezet eredményre, fogyasztói jogvita esetén a Megrendelő a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulhat. (Részletek: http://www.bekeltetes.hu)

10. Egyéb rendelkezések

1. Adatkezelés

  • A Szolgáltató a Megrendelő személyes és üzleti adatait a GDPR rendelkezéseinek megfelelően, bizalmasan kezeli.

2. Módosítás

  • A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosításról a Megrendelőt a Szolgáltató weboldalán történő közzététellel vagy e-mailben értesíti. A módosítás a közzétételkor lép hatályba, és a már folyamatban lévő előfizetéses hónapot nem érinti.

3. Irányadó jog és bíróság

  • Jelen Szerződésre a magyar jogszabályok vonatkoznak. Jogvita esetén a felek törekszenek a békés rendezésre, ennek sikertelensége esetén a magyar bíróságok rendelkeznek illetékességgel.

A Megrendelő a Stripe-linken keresztül történő kifizetéssel kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit elolvasta, megértette, és magára nézve kötelezőnek fogadja el.